Ups.. treść na stronie tylko dla osób pełnoletnich!

Piosenka jak i teledysk mogą zawierać wulgaryzmy, treści obraźliwe bądź erotyczne. Aby kontynuuować musisz potwierdzić swój wiek.

O, O.S.T.R.

O.S.T.R. - Track 15 po polsku, tekst piosenki, tłumaczenie

8 lut , 2016   Video

Tekst piosenki:

To jest kawałek dla wszystkich tych, co PRZEkochają swoje mieszkania,
swoje PRZEmieszkania, kurwa...

Kto Ci zarzygał zlew i podpalił dywan ?
ściany zalał winem, przecież nie chamy chyba.
Chyba, że chlamy, wybacz, się Brat nam trafił,
chyba, to się widzimy ta i jak tagi się zmywam.
Kto Ci zajebał w końcu kamerę ostatnio ?
Będziesz kwiczeć, płakać, kręcić aferę czy masz ją.
Dasz dychę na browar, czy się chowasz ty bandzior ?
Mów kiedy masz luz, wpadniemy do was na bank, bro.
Kto Ci zajebał całe łóżko krwią,
nie chcę nic Ci sugerować, ja bym krótko z nią.
Nie wiesz z kim chlałeś wódę, mówisz trudno, co ?
Boisz się nagiej prawdy, że jest kurwą ? dnoo...
Kto rozjebał tobie w kuchni naczynia,
diler ostrzegał, że towar okrutny zabija.
Odtwórzmy ten klimat, Ty, tak między nami,
lubimy napieprzać w kafelki talerzami...

Impra na maksa
Moi ludzie ze mną przyszli
To z życia epizod
W rękach jointy, wóda, gin i tonik
Właśnie tak się to robi na Bałutach

Kto zapierdolił złoto Twojej dupy z sypialni,
nasrał w szafie do jej ubrań, Ty się głupi ogarnij,
Tu niby cały czas świat nas uczy pogardy,
potem: Kotku, za ten obrzygany sufit wybacz mi.
Kto Ci nasikał do szklanki i wstawił do lodówki,
ten sam co z kutasem był u sąsiadki z "Czwórki".
To nie ten, co Ci nie oddał jeszcze bańki za kurwy,
to chyba Ci nie odda, dostał sanki od kumpli.
Kto Tobie wyjebał w wannie kluga po kostki,
ponoć w rzygach tych spała jakaś dupa, Ty rozkmiń
Nie oszukasz się, zwątpisz,
chwila prawdy, słowo,
bo w tej wannie spała dupa kumpla, z klatki obok.
Kto Ci z domowego kina, zrobił popielniczkę,
Co, we łbie masz dziurę, tylko pomyśl, bez ciśnień.
Tak się pije, tak się ćpa, tak się wali burdel,
że na ścianie zamiast 50 cali, masz uchwyt.

Impra na maksa
Moi ludzie ze mną przyszli
To z życia epizod
W rękach jointy, wóda, gin i tonik
Właśnie tak się to robi na Bałutach

By wymierzyć grubość bitu musisz dać mi GPS,
BeatBrothers człowieku, nie mam klamki niczym pies
Kilka sekund nie wystarczy, niszczy lęk kto co zrobił
Kto wyjebał TV, a kto zarzygał podłogi ?
Kto Ci wypierdolił w stole taką jope ? mi powiedz,
i co, nie chcesz wyjaśnić tego kopem na głowę ?
Gospodarz fachowiec, to zna pomysł, patent,
aby po sobie zostawić w stole pierdolony krater.
Kto Ci jebnął w domu spidermana na lustrach ?
a chuj mnie to obchodzi, no problema, ja luz mam.
Osiedle Ciebie zna, o sprawcy chyba wiesz już,
jesteś kozak po pijaku, nie ma co gdybać, leszczu.
Kto Ci napisał na drzwiach: "Zamknij dupe, frajerze!"
Ten sam co Ci zajebał Twój komputer i wieżę.
Jesteś trupem, ja wierzę, rzeczywistość nie kłamie,
Twój problem, impreza jak i Twoje mieszkanie...

Tłumaczenie:

Najczęściej pojawiające się teksty w piosence Track 15:
  • Dwa razy pojawia się tekst To z życia epizod po polsku.
  • Dwa razy pojawia się tekst W rękach jointy wóda gin i tonik po polsku.
  • Dwa razy pojawia się tekst Moi ludzie ze mną przyszli po polsku.
  • Pokaż więcej tekstów piosenek wykonawcy O.S.T.R. wraz z tłumaczeniem.

    Wpis dodany przez użytkownika: heavylion237


    Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

    Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Kliknij tutaj i zapoznaj się z pełną polityką prywatności.

    Zamknij